Seuraa tiedotustilaisuuttamme 15.6.2023 klo 11:00 alkaen: huonokuntoisen ikääntyneen pariskunnan jääminen ilman apua Pöytyällä elo-syyskuussa 2022

Tiedote
Onnettomuustutkintakeskus
Poytya_800

On­net­to­muus­tut­kin­ta­kes­kus jär­jes­tää tie­do­tus­ti­lai­suu­den tors­tai­na 15.6.2023 klo 11:00 al­kaen, jos­sa käy­dään läpi tut­kin­ta­se­los­tus­ta kos­kien huo­no­kun­toi­sen ikään­ty­neen pa­ris­kun­nan jää­mis­tä il­man apua Pöy­tyäl­lä elo-syys­kuus­sa 2022.

Tiedotustilaisuutta voi seurata tämän linkin takaa.

Tilaisuudessa puhuvat Onnettomuustutkintakeskuksen tutkinnanjohtaja Hanna Tiirinki, sekä tutkintaryhmän johtaja Jukka Seppänen. STM:n neuvotteleva virkamies Satu Karppanen käyttää tilaisuudessa kommenttipuheenvuoron. Tilaisuutta moderoi Onnettomuustutkintakeskuksen viestintäpäällikkö Tiina Bieber.

Tervetuloa linjoille!